Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

HTML

2010.06.27. 20:01 vfruzsi

Indítékok

Minden Palócs István és Kulcsár Zsolt Konnektivizmus kurzusával (htk01) kezdődött, amin sajnos megfelelő motiváció hiányában elvéreztem. Az egyik házi feladat blog vezetése volt. Én is elkezdtem egyet, de megfelelő téma hiányában abbahagytam.

Mindig is szerettem volna valamelyik tartalomkezelő rejtelmeibe belemélyedni, de nem tudtam, hogyan, miként kezdjem. Aztán a párom kért tőlem egy fotós bemutatkozó oldalt, amit tudás hiányában Jalbummal oldottam meg. Persze ez nem tökéletes megoldás, mert nincs lehetőség normális menüs felépítésre, meg egyáltalán. Ez nem weblap, hanem albumszerkesztő, meg kell hagyni, nagyon jó!

Aztán jött az, hogy a szomszédnak kellene egy építőipari bemutatkozó oldal.

Persze az is ott van, hogy szeretném fejleszteni a weboldalkészítési tudásomat!

Gondolkodtam, halogattam, hogy nincs idő, meg háztartást kell vezetni, meg ilyenek. Szóval ültem a babérjaimon és sóhajtoztam, hogy de jó lenne tudni ilyesmit!

Aztán jött az idei MoodleMoot! Meghallgattam többek között Vincze Andrea előadását, melynek hatására újra feltört bennem a technika iránti érdeklődés. Aztán jött Tibor Éva előadása, minek hatására eldöntöttem, hogy akkor mostmár belevágok, és elkezdem valamelyik tartalomkezelő szoftver tanulásást, és mindezt a folyamatot blogomban fogom dokumentálni.

Remélem, mások számára is hasznos lesz, illetve lesznek majd olyanok, akiknek kommentjeiből tudok tanulni.

Szólj hozzá!

Címkék: blog tanulás tartalomkezelés jalbum htk01 moodlemoot


A bejegyzés trackback címe:

https://tartalomkezeles.blog.hu/api/trackback/id/tr102114224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása