Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

HTML

2010.06.27. 20:11 vfruzsi

Melyik blogot válasszam?

Ha már eldöntöttem, hogy blogot szeretnék írni, akkor kell találnom egy jó blogszolgáltatót! Utánanéztem pár helyen, hogy melyik a legjobb, és a legtöbb helyen a blog.hu-t, a blogspot.com-ot, illetve a Worldpress-t ajánlották.

A legrugalmasabb rendszernek mindenki a blog.hu-t tartotta, és már volt nekem is tapasztalatom vele, ezért ezt választottam. Igaz, hogy nem tudom kihasználni, nem értek egyelőre a kódok felülírásához, de fogok próbálkozni...:)

Természetesen, ha blogírás, akkor utánanéztem annak is, hogyan kell ezt csinálni. Varsányi Krisztina Martina blogvilag.hu oldaláról sokmindent megtudtam, és igyekszem megfogadni. Majd meglátjuk! Mindenesetre sem blog-celeb nem akarok lenni, sem ebből meggazdagodni, csak a tapasztalataimat szeretném megosztani, illetve a tietket meghallgatni, megfogadni a tanácsaitokat. :)

Szólj hozzá!

Címkék: blog.hu worldpress blogvilag.hu


A bejegyzés trackback címe:

https://tartalomkezeles.blog.hu/api/trackback/id/tr672114258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása