Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

HTML

2010.06.29. 21:19 vfruzsi

Telepítés, beállítások

Jelentem, sikeresen települt a rendszer a gépemen, localhost üzemmódban. Az én kevés informatikai tudásomon majdnem kifogott. Sajnos néhány beállítást nem sikerült 100 %-osan elvégezni, de nem létfontosságú a rendszer szempontjából. Illetve nehezen sikerült az adatbázissal létrehozni a kapcsolatot. A root jelszavával voltak gondok. Úgy sikerült létrehoznom a kapcsolatot, hogy közben valamit elrontottam. Fogalmam sincs mit, de nem működik a sima localhoston belül. mindjárt csinálok egy képernyőképet, hátha valaki tudja, mi a hiba.

 

Ez egy kicsit zavar, ugyanis a feltüntetett file-t megnéztem, de ott jelszónak semmi nem szerepel, miközben én megadtam egyet. Ha felülírom ezt a file-t azzal a jelszóval, amit elvileg előbb megadtam, akkor sem működik. Nem tudom, mi lehet a baj, de a Joomla! mindenesetre működik.

Visszatérve a Joomla!-hoz: idegesített, hogy nem magyar se az admin felület, se a weblap. Ezért letöltöttem, amit kell, de nem találtam útmutatót, így magam józan paraszti eszével kisakkoztam, hogyan kell módosítani, és... SIKERÜLT!:) Próbaképpen még a főmenüben is változtattam, kipróbálva, hogy hogyan működnek a dolgok. Egészen egyszerű, de inkább követem a továbbiakban is az útmutatókat, érdemes.

A következő posztomban az első lépésekről számolok majd be.

Szólj hozzá!

Címkék: adatbázis telepítés mysql joomla! localhost szoftver beállítások


A bejegyzés trackback címe:

https://tartalomkezeles.blog.hu/api/trackback/id/tr32119473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása