Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

HTML

2010.07.22. 15:29 vfruzsi

Kezdeti lépések

Régen jelentkeztem, el voltam havazva, meg konferenciák, meg dög meleg...

Hol is tartottam? Ja igen, megvan. Sikerült a teleptés, felállt a rendszer.

A következő lépés, hogy megismerje az ember a rendszert, majd elkezdjen benne dolgozni. Én azt az elvet vallom az informatikával kapcsolatban, hogy az ember előbb próbálgassa, aztán nyúljon kézikönyv, leírás, segítség után. Így is tettem. Először nagyon kínainak tűnk. Mik azok a szekciók, kategóriák, cikkek. Elolvastam használat előtt ezt a részt, de nem volt túl világos. Aztán kiválasztva az egyik sminket elkezdtem kattingatni az oldalon a linkek között, és próbáltam az admin felületen lekövetni, hogy mikor hol járok éppen az oldalon.

Végülis rájöttem, hogy alá-fölérendeltségi viszony van az egyes szekciók, kategóriák, és cikkek között. Vagy rész-egész viszony? Szerintem mindkettő. Ekkor jöttem rá, ogy ezeket a szekciókat, kategóriákat magamnak kell megalkotnom a készülő weblap strukurájának megfelelően, ezért nekifogtam. Még nem vagyok 100%-ig biztos, hogy értem a lényeget, és hogy megfelelőképpen használom-e a fogalmakat, de úgy gondolom, ahogy egyre inkább elmélyülök a Joomla! rejtelmeiben, egyre jobban fogom érteni a felépítés lényegét.

Másik sarkallatos pont egy weblapnál a smink. Erről már a következő posztban.

Szólj hozzá!

Címkék: cikkek joomla! kategóriák szekciók


A bejegyzés trackback címe:

https://tartalomkezeles.blog.hu/api/trackback/id/tr822168856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása